På frivilligsentralen på Liland er det "Etter skoletid" tre ganger i uka til elever fra 8., 9. og 10. klasse. Dere kan komme å få gjort lekser, spille spill, drive med hobbyaktiviteter eller bare være sosiale sammen med andre ungdommer. Det lages av og til mat, tilbudet er gratis.
Sjekk info i linken Etter skoletid
På biblioteket i Bogen er det “Etter skoletid” onsdager kl. 17.00-19.00 for unge 7-16 år. Det er lagt tilrette for sjakkspilling, ulike brettspill, dukketeater, tegning, pusling, skravling, leksegjøring, lesing og å få lesetips av bibliotekaren.