Program for 17. mai i Evenes

Hovedarrangement er på Liland og kl.12.30 er det oppstilling til tog ved Eveneshallen.  

Se program for hele hovedarrangementet og lokalarrangement  her (PDF, 237 kB)
Velkommen på feiring av nasjonaldagen vår!

Det blir også Skramletog fra Evenes skole kl.07.00.
🍦Linn Anita Lindal Ravn skriver på facebook:  - Tradisjon tro. Det blir skramletog i år igjen. Oppmøte ved Evenes skole kl. 07.00. Ta med noe som laget lyd slik at bygda våkner på selveste nasjonaldagen. Toget går opp gjennom Birkelund, Bjellund og ned til Øysundet. Der er det ekstra viktig å bråke masse utfor huset til Astrid. Hun skal jo selvsagt til Joker å åpne isdisken til alle som deltarFint om toget går samlet slik at små og store holder tritt. Vel møtt!! Takk til Astrid og Joker for sponsing av is!